RSM er i sterk vekst og ønsker å styrke teamet med en initiativrik, strukturert og faglig sterk leder for fagavdelingen. Her vil du være en nøkkelperson i selskapets kvalitetsorganisasjon og arbeide tett med sentrale personer fra RSMs ulike regioner. Her kommer du inn i et selskap med stor fart, høy kompleksitet, korte beslutningsveier og høye krav til gjennomføring og leveranse. Arbeidsmiljøet består av engasjerte og dyktige kollegaer, og mulighetene for faglig og personlig utvikling er store.
Stillingen rapporterer til Head of Audit og arbeidssted vil være i VIA Vika i Oslo.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Lede og administrere RSM Norge sin fagavdelingen på revisjon
- Bidra til å sikre at RSM overholder nye standarder og metodologier
- Arbeide med videreutvikling av revisjonsverktøy, herunder utarbeide og kvalitetssikre maler/templates
- Bidra til å sikre faglig oppdatering av hele RSM sin revisjonspraksis ifm. lover, rettspraksis, kontakt med revisorforeningen og markedspraksis
- Intern kursing og kunnskapsdeling
- Samarbeide med RSM International og bidra til implementering av endringer og retningslinjer på tvers av landegrensene
- Arbeide tett med kvalitetsorganisasjonen i RSM, revisjonsmedarbeidere fra RSMs ulike regionskontorer og Head of Audit
- Bygge og videreutvikle fagavdelingen med personalansvar for de som rekrutteres til avdelingen
Ønskede kvalifikasjoner:
- Statsautorisert revisor med stillingsnivå senior manager til director eller tilsvarende erfaring
- Relevant arbeidserfaring med erfaring fra det å jobbe med metodikk, faglige problemstillinger innenfor revisjon, forståelse for rammevilkårene som revisor og oppdatert på lover, regler og nye standarder
- Erfaring med å holde kurs og evne til å formidle og sette seg inn i nye områder
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner i norsk og engelsk
- God systemforståelse og interesse for hvordan revisjonsselskaper skaper samhandling mellom systemer og revisjonsmetodikk
Personlige egenskaper
- Stort faglig engasjement og nysgjerrighet
- Er teamorientert med gode mellommenneskelige ferdigheter og evne til å utvikle samarbeidsrelasjoner i hele organisasjonen
- Har sterke analytiske ferdigheter, kreative problemløsningsevner og oppmerksomhet på detaljer
- Strukturert, nøyaktig og proaktiv, samt at du har gode gjennomføringsevner